17 лютого 2022 року у «Багажі» відкрився поп-ап хаб – тимчасове представництво House of Europe (Дому Європи) у Харкові, що працюватиме до 5 червня 2022 року. У поп-ап хабі можна отримати інформацію про грантові можливості від House of Europe з перших рук: від програмних менеджерів та випускників Дому Європи. Протягом лютого та березня тут також відбуватимуться культурні та освітні події: інтерактивні майстеркласи, кінопокази, концерти, та фінальна вечірка-сюрприз. «Нарешті вони зустрілись: Харків з його нескінченним творчим потенціалом і House of Europe, з його калейдоскопом подій, можливостей і починань. Думаю, це початок прекрасної дружби. Тижні роботи Pop up хабу будуть цікавими і корисними для всіх зацікавлених харків'ян, призведуть до створення нових партнерств і зародження нових творчих проектів», — відзначила Тетяна Шульга, секторальна менеджерка у Представництві Європейського Союзу в Україні. «У нинішній ситуації загрози та навмисного залякування, House of Europe робить те, що є важливим як ніколи — об'єднує людей та можливості. Професіоналів та агентів змін в Україні з їхніми колегами з ЄС і Великобританії — із фінансовими та освітніми можливостями. Така підтримка є винятково важливою у Харкові, за 40 кілометрів від кордону з Росією, де сконцентровані військові з недружнім меседжем: розірвати зв'язки з Європою та змінити європейську траєкторію України. Частково їм це, на жаль, вдається: багато іноземців, включно зі мною, вимушені покинути Україну, всупереч своїй волі та переконанням. Але поп-ап хаб відбувається незважаючи на це, завдяки стійкості та рішучості наших партнерів з "Багажу". Це потужна заява про те, що Україна твердо стоїть разом з Європейським Союзом у ці складні часи», — сказав Крістіан Дімер, керівник програми «Дім Європи». Програма хабу складатиметься з трьох частин. Перша триватиме з 17 лютого по 13 березня і об'єднає в собі 15 подій. Програма буде цікавою, в першу чергу, представникам культури та креативного сектору, медицини, освіти, медіа, соціальним підприємцям, активній молоді та тим, хто з нею працює — та кожному, чий проєкт чи робота покликані зробити зміни в суспільстві. Друга частина поп-ап хабу — індивідуальні консультації щодо грантових можливостей від House of Europe. Під час цієї фази роботи представництва, з 13 березня по 4 червня, хаб працюватиме у вівторок і четвер з 18:30 до 20:30, а неділю — з 12:00 до 15:00. Крім того, поп-ап хаб є місцем, де можна взяти інформаційні матеріали, почитати книги, перекладені за підтримки Дому Європи, або просто провести час разом. Завершальною частиною поп-ап хабу стане фестиваль креативності, інновацій та підприємництва — House of Europe Festival, який відбудеться 4-5 червня 2022 року. Програму фестивалю організатори анонсують у травні цього року. «Харків – місто на кордоні, перехрестя доріг, часто — тимчасовий притулок. А ще це – місто студентів, що прискорюють культурні та соціальні течії. Хоча Харків не ізольований від глобальних культурних і креативних процесів, багато талановитих людей залишають місто, вибираючи столицю або інші країни, щоб розвернутися ширше. Це природний рух реалізації творців, новаторів, шукачів. Але чим більше крутих ініціатив народяться саме в мультикультурному середовищі Харкова, тим більше буде позитивних змін для міста. Сьогодні в Харкові є своєрідна "тимчасова спільнота", і наше завдання посилити її за рахунок кроскультурної взаємодії та показати можливості співпраці людям та проєктам-початківцям. "Багаж" став тимчасовим простором House of Europe у нашому місті саме тому, що це завдання ціннісно перегукується з головною місією школи», — відзначила Наталія Руденко, директорка «Багажу». Вхід на заходи — вільний за обов'язкової попередньої реєстрації. Детальна інформація про програму і форма для реєстрації на події за посиланням. Події відбудуться з урахуванням усіх актуальних правил соціальної дистанції та знаходження у публічному просторі. Під час відкриття буде також додатково організоване експрес-тестування на COVID-19. Довідкова інформація: House of Europe (Дім Європи) — програма, що фінансується Європейським Союзом, створена з метою підтримки професійного та творчого обміну між українцями та їхніми колегами в країнах ЄС. Програма фокусується на культурі та креативному секторі, освіті, медицині, соціальному підприємництві, медіа та роботі з молоддю. Дім Європи фінансує понад 20 програм — стажування, навчальні подорожі, нетворкінг, резиденції та інші форми професійного обміну. Програма підтримує творчу кооперацію та співпрацю між українцями та їхніми колегами з ЄС у галузі культури та креативної індустрії, а також організовує молодіжні табори та студентський обмін між університетами в межах України. Goethe-Institut Ukraine керує програмою «Дім Європи». Британська Рада в Україні, Французький Інститут в Україні та Чеські центри в Україні є партнерами консорціуму. «Багаж» – перша в Україні школа маркетингу і комунікацій. Школу було засновано 2009 року практиками галузі — креативним агентством Arriba! Команда «Багажу» прагнем сформулювати й передати досвід колегами в маркетингу, брендингу, комунікаціях і креативі. За додатковою інформацією звертайтеся до Олексія Педосенка oleksii.pedosenko@houseofeurope.org.ua або за телефоном +38 067 408 40 26. ___________ EU-supported House of Europe opens its temporary "embassy" in Kharkiv On 17 February 2022, at the "Baggage" school of marketing and communications in Kharkiv, House of Europe opened its temporary "embassy" — a Pop-up Hub. It will be open in Kharkiv until 5 June this year. At the Pop-up Hub, anyone can get information about the House of Europe opportunities at first hand from programme managers and alumni. During February and March, cultural and educational events will also be happening here: interactive masterclasses, film screenings, concerts, and a final surprise party. "Finally, they met: Kharkiv with its endless creative potential and the House of Europe, with its kaleidoscope of events, opportunities and initiatives. I am sure that this meeting will be the beginning of a wonderful friendship. Weeks of Pop-up Hub being open will be interesting and useful for all interested Kharkiv residents, will lead to the creation of new partnerships and the emergence of new creative projects." noted Tetiana Shulha, Sector manager, EU Delegation in Ukraine. "In the current situation of threat and willingful intimidation, what the House of Europe does is more important than ever: connecting people and opportunities – the professionals and change agents of Ukraine with their fellows in the EU and UK, and with the suitable funding or learning tools. And it is probably nowhere more topical than in Kharkiv, 40km from the Russian border and the troops amassed there with one unfriendly message: to sever the European ties and trajectory of Ukraine. With partial success, unfortunately: many internationals, including me, had to fly out of Ukraine, many against their will and conviction. But the Pop-up Hub is happening anyway, thanks to the resilience and determination of our partner 'Baggage'. This is a powerful statement – that Ukraine stands firmly with the European Union in those challenging times", said Dr Christian Diemer, Head of the House of Europe programme. The Pop-up Hub programme will be split into two parts. The first phase will be from 17 February until 13 March and will host 15 events. This programme will be interesting, in the first place, for culture and creative industries professionals, social entrepreneurs, health, education, and media workers, as well as active youth and those working with them — in short, everyone whose project or work aims at positive changes in society. The second part of the Pop-up Hub is individual consultations on grants and programmes of the House of Europe. During this phase of the "embassy", from 13 March until 3 June, personal consultations will be available. The hub will be open on Tuesdays and Thursdays from 18:30 until 20:30, and Sundays from 12:00 until 15:00. Apart from that, it will be a place to take information material, read books translated with support of the House of Europe – or simply to hang out. The Pop-up Hub programme culminates with the House of Europe Festival of creativity, innovations and entrepreneurship on 4-5 June 2022. The programme of the Festival will be announced in May this year. "Kharkiv is a border city, an intersection, often a temporary home. It is also a city of students who accelerate shifts in culture and society. Although Kharkiv is not isolated from the global cultural and creative process, many talented people leave, choosing a capital or other countries, to scale themselves up. This is a natural direction of creators, innovators, and seekers searching for self-realisation. But, the more cool initiatives will emerge in the multicultural community of Kharkiv, the more positive changes will happen in this city. Now Kharkiv is something of a 'temporary community', and our mission is to empower it via cross-cultural collaboration and show opportunities for cooperation to recently launched projects. Baggage became a temporary House of Europe space in our city because this mission is shared by the values and mission of our school", says Natalia Rudenko, "Baggage" director. For the opening, entrance is free of charge, but mandatory pre-registration is required. The detailed information on the Pop-up Hub programme and registration forms can be found via this link. All events follow current COVID-19 rules. For the opening, additional express-testing is provided. Background information: House of Europe is an EU-funded programme fostering professional and creative exchange between Ukrainians and their colleagues in EU countries and the United Kingdom. The programme focuses on different professional fields: culture and creative industries, education, health, social entrepreneurship, media, and youth. This encompasses 30 separate programme lines enabling to go for conferences, professional events, internships, and networking in the EU, or to enrol in study tours, residencies, trainings, and other forms of support. House of Europe funds cultural coproductions and cooperations between Ukrainian and EU organisations and the development of cultural infrastructure and artistic concepts for youth in Ukraine. Finally, the programme offers various youth camps and an intra-Ukrainian university exchange. Implementation of the House of Europe programme is led by Goethe-Institut Ukraine with The British Council Ukraine, Institut français d'Ukraine, and Czech Centres as Consortium Partners. Baggage was the first marketing and communications school in Ukraine, when founded in 2009 by industry practitioners — Arriba! creative agency. Baggage team strives to formulate and share the experience with colleagues in marketing, branding, communications, and creativity. For details, please contact Oleksii Pedosenko, oleksii.pedosenko@houseofeurope.org.ua, +38 067 408 40 26. |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Пожалуйста, воздержитесь от не нормативной лексики.