Завдяки ЄС та ПРООН близько 22 тисяч жителів Станично-Луганської громади зможуть оформлювати необхідні послуги та документи у новому відремонтованому приміщенні Центру надання адміністративних послуг. Програма розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу урочисто відкрила Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Станично-Луганській громаді, розташованій уздовж «лінії дотику» на Луганщині. Центр належить до мережі Центрів Дія. Мережа запровадила високоякісні стандарти надання послуг – зручність, швидкість, простота та клієнтоорієнтованість. Дія Центри функціонують як «єдине вікно», надаючи весь набір послуг, необхідних громадянам. Громадяни також можуть отримати декілька адміністративних послуг лише за одне відвідування. Виступаючи на церемонії відкриття, Голова Представництва ЄС в Україні Посол Матті Маасікас зазначив, що у новому ЦНАПі жителі Станиці Луганської отримуватимуть послуги швидко, зручно і без зайвих проблем. «Минули ті часи, коли доводилося годинами вистоювати черги до кабінету за кабінетом у виснажливій гонитві за довідками, щоб отримати один-єдиний документ, – сказав пан Маасікас. – У новому ЦНАПі, що працює за принципом «єдиного вікна», громадяни зможуть швидко подати різні заявки на отримання широкого спектру послуг у комфортній обстановці, тож увесь процес буде високоефективним». Відтепер мешканки та мешканці громади зможуть отримати доступ до близько 170 адміністративних послуг, зокрема понад 50 соціального спрямування. Крім того, Центр буде підключено до платформ Центрів Дія, що дасть змогу користуватися державними електронними послугами. Присутня на відкритті Постійна представниця ПРООН в Україні Дафіна Ґерчева підкреслила, що ПРООН в Україні допомагає покращити та розширити доступ до державних послуг у громадах, які постраждали від збройного конфлікту на сході України, пропонуючи місцевим жителям практичні рішення у відповідь на їхні потреби. «Ми впроваджуємо програми у співпраці з міжнародними партнерами та місцевою владою, допомагаючи зацікавленим сторонам визначати інноваційні та довготривалі рішення для викликів у сфері розвитку, а також зміцнювати стійкість, соціальну включеність та згуртованість, – додала пані Ґерчева. – Ми прагнемо, щоб органи місцевого самоврядування були оснащені всіма необхідними інструментами для того, щоб задовольнити запити людей та сприяти сталому розвитку». Пані Ґерчева також наголосила, що один із пріоритетів ПРООН – зробити адміністративні та соціальні послуги в громадах доступнішими, особливо для вразливих груп населення, у тому числі внутрішньо переміщених осіб. Віцепрем'єрка та Міністерка з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірина Верещук наголосила, що доступ до адміністративних послуг на «лінії дотику» має бути особливо якісним та комфортним. «Центр Дія тепер працює у Станиці Луганській, і це чудово! Доступ до адмінпослуг має бути однаково якісним по всій території України. Але особливо зручним та комфортним він має бути на «лінії дотику», для внутрішньо переміщених осіб. Це частина стратегії Уряду з інтеграції внутрішньо переміщених осіб. Ми щиро вдячні нашим міжнародним друзям за підтримку та допомогу», – додала пані Верещук. Заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська зазначила, що відтепер близько 25 тисяч жителів Станиці Луганської, а також мешканці непідконтрольних уряду України територій, зможуть отримати більше як 200 державних послуг у єдиному просторі – зручно та швидко. «Працюємо над тим, щоб модернізованих Центрів ставало дедалі більше», – додала пані Рабчинська. Ремонт будівлі та оснащення Центру надання адміністративних послуг у Станиці Луганській на суму 500 000 доларів США здійснено ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу. Для довідки Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО). Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії. Для запитів ЗМІ Юлія Самусь, керівниця відділу комунікацій, yuliia.samus@undp.org або +38 097 139 1475 _____________ First Diia Centre for administrative services opens in eastern Ukraine Thanks to the EU and UNDP, the 22,000 residents of Stanystia-Luhanska will have access to the services and documents they need in a newly renovated Administrative Services Centre. The United Nations Development Program (UNDP) in Ukraine, with the financial support of the European Union, has opened a newly renovated Centre for Administrative Services (ASC) in the Stanytsia Luhanska community, located along the "contact line" in Luhansk Oblast. The centre belongs to the network of Diia Centres. The network has introduced high-quality service delivery standards – convenient, fast, simple, and customer-oriented. Diia Centres function as a "single window" providing the entire set of services citizens need. Citizens can also obtain multiple administrative services in just one visit. Speaking at the opening ceremony, Ambassador Matti Maasikas, Head of the EU Delegation to Ukraine, said the new centre would provide Ukrainian citizens with fast, hassle-free, and convenient services in Stanytsia Luhanska. "Gone are the days of queuing in office after office, on an hours-long, frustrating paper chase to obtain a single document," Maasikas said. "At this new one-stop shop, citizens can quickly make multiple applications for a wide range of services, in comfortable conditions and in a highly efficient manner." From now on, residents of the community will be able to access about 170 administrative services, including more than 50 social services. In addition, the centre will be connected to the Diia Centres Platform, which will give citizens access to government e-services. At the opening of the first Diia Centre for administrative services in eastern Ukraine, UNDP Resident Representative in Ukraine Dafina Gercheva stressed that UNDP in Ukraine is helping to improve and expand access to public services in conflict affected communities, providing local people with practical solutions to their needs. "We're implementing programmes in partnership with international partners and local authorities, helping stakeholders identify innovative and durable solutions to development challenges and strengthen resilience, social inclusion and cohesion," Gercheva said. "We're striving to ensure local governments are equipped with all the necessary tools they need to meet people's aspirations and advance sustainable development." Gercheva also noted that one of UNDP's priorities is to help make administrative and social services more accessible within communities, especially for vulnerable groups, including internally displaced persons. Vice Prime Minister of Ukraine - Minister for Reintegration of the Temporarily Occupied Territories Iryna Vereshchuk stressed that access to administrative services on the 'contact line' should be exceptionally high quality and comfortable. "The Diia Centre now works in Stanytsia Luhanska, and it's great! Access to administrative services must be of the same quality throughout Ukraine. But it should be especially convenient and comfortable on the 'contact line' for internally displaced persons. This is part of the Government's strategy for the integration of IDPs. We are sincerely grateful to our international friends for their support and assistance," Vereshchuk added. Deputy Minister of Digital Transformation Liudmyla Rabchynska noted that from now on about 25,000 residents of Stanytsia Luhanska, as well as residents of non-government-controlled areas will be able to receive more than 200 public services in a single space – conveniently and quickly. "We are working to increase the number of modernised Centres," Rabchynska added. The building and equipment of the Administrative Services Centre in Stanytsia Luhanska at a cost of U.S. $500,000 was carried out by UNDP under the United Nations Recovery and Peacebuilding Programme, with the financial support of the European Union. Background The United Nations Recovery and Peacebuilding Programme (UN RPP) is being implemented by four United Nations agencies: the United Nations Development Programme (UNDP), the UN Entity for Gender Equality and the Empowerment of Women (UN Women), the United Nations Population Fund (UNFPA) and the Food and Agriculture Organisation of the United Nations (FAO). Twelve international partners support the Programme: the European Union (EU), the European Investment Bank (EIB), the U.S. Embassy in Ukraine, and the governments of Canada, Denmark, Germany, Japan, the Netherlands, Norway, Poland, Sweden and Switzerland. Media enquiries Yuliia Samus, Communications Team Leader, UNDP in Ukraine, Yuliia.Samus@undp.org or +38 097 139 1475 |
Немає коментарів:
Дописати коментар
Пожалуйста, воздержитесь от не нормативной лексики.